jom zikir...

Powered By Blogger

Tuesday, June 1, 2010

Khaibar Khaibar Ya Yahud!



Hakikat bahawa konvoi Freedom Flotilla membawa kira-kira 10,000 tan barangan bantuan dengan lebih 540 orang menaiki kapal Mavi Marmara, termasuk ahli parlimen, ahli akademik, petugas media, ulama, seorang kanak-kanak berumur kurang daripada satu tahun dan juga seorang warga emas berumur lebih daripada 80 tahun menunjukkan kesatuan dunia untuk membebaskan kepungan terhadap Gaza. Tidak ada sebarang bentuk senjata dibawa bersama konvoi ini walaupun untuk tujuan mempertahankan diri. Fakta ini jelas menunjukkan bahawa konvoi ini adalah benar-benar sebuah konvoi bantuan kemanusiaan yang akan disampaikan oleh sukarelawan-sukarelawan dari kalangan masyarakat awam.

Israel Zionis melanggar undang-undang antarabangsa berulang kali. Siapa yang pernah mengambil tindakan terhadap Israel? Serangan ini berlaku di perairan antarabangsa dan dilakukan ke atas sebuah kapal bantuan kemanusiaan yang tidak bersenjata dan bertujuan aman.

Kepada pemimpin Islam seluruh dunia, khusus dari negara ini. Kutukan dan teguran sahaja tidak memadai. Sebelum menunjuk sikap, sila usir Zionis dari dalam kelambu sendiri.
sumber: faisal tehrani

No comments:

Post a Comment